אימון עם רצועות TRX


כל מי שמבקר בפארקים ציבוריים או גינות ציבוריות בשנים האחרונות, יכול לראות תופעה מאוד מעניינת והיא, אנשים שעובדים רצועות אשר קשורות למוטות מיוחדים ובעזרתן הם מזיזים את הידיים והרגליים בצורות שונות, מותחים את עצמם לקצוות שונים. מדובר באימון רצועות או כמו שקורא לו בעגה המקצועית, אימון פונקציונאלי TRX. 

הרעיון של אימון עם רצועות TRX הוא מאוד פשוט, לוקחים רצועות שנמתחות לכיוונים שונים, מחזיקים אותן בידיים וברגליים בצורות שונות, וכן אנחנו גם מחזקים את השרירים, בין אם זה בידיים, כתפיים, גב, בטן ורגליים, וגם אנחנו מסוגלים למתוח את עצמנו לכיוונים שונים בצורות שונות, ובצורה כזו אנחנו יוצרים פונקציונאליות מרבית בשרירי הגוף שלנו. 

אימון עם רצועות TRX הוא שונה מאימוני כושר אחרים, בוודאי כאלה שאנחנו יכולים למצוא במכוני כושר ולו מהסיבה הפשוטה, מדובר על אימונים שגם מאפשרים לנו לעבוד על כל החלקים בגוף שלנו, וגם הם עוזרים לנו לגבש תנועות הרבה יותר נוחות וגמישות. אנחנו מסוגלים בעזרת אימון רצועות להגיע אל מקומות שבמכון כושר בעזרתם מכשירים או בעזרת משקולות, אנחנו לא מסוגלים להגיע. 

בסופו של דבר, המטרה שלנו באימון פונקציונאלי TRX הוא לעבוד על הגמישות של השרירים ולפתח תנועתיות קלה יותר, כך שביום יום, נוכל לזוז ולהגיע לטווחי תנועה גבוהים מבלי שנרגיש כאבים או מתחים בשרירים. אימוני TRX  יכולים לעזור לנו במיוחד אם אנחנו חשים שאנחנו לא יכולים לנוע כפי שאנחנו רוצים, להגיע אל מקומות עם הגוף שלנו כפי שאנחנו היינו מצפים מעצמנו בגיל בו אנחנו נמצאים. 

צריך לומר, אימון עם רצועות הוא אימון מאוד פופולארי היום, גם בזכות התועלת שאנחנו מפיקים ממנו, אך גם בזכות העובדה שאפשר לקיים אותו במקומות שונים, בין אם זה בפארק, גינה ואפילו בבית או במכון כושר. זאת להבדיל מאימון כושר שאנחנו צריכים בשבילו מכון או אימונים אחרים שדורשים מכשור מסוים. פה כל מה שאנחנו צריכים בעצם זה להתחבר אל מוטות או מעקה מסוים אליו אנחנו יכולים לחבר את הרצועות. 

נקודה חשובה נוספת שאנחנו צריכים להתייחס אליה היא, שאלת המין. אימון עם רצועות TRX יכול להתאים לגברים ולנשים כאחד, ובכל הגילאים הבוגרים, כלומר גם בגיל השלישי אפשר ברמה מסוימת לבצע אימונים שכאלה. על כן התועלת הרבה של אימונים מסוג זה. אין ספק, מדובר באימונים מומלצים מאוד אשר יכולים להתאים לצרכים רבים. 

אתם מוזמנים לפנות אלינו, סטודיו סמוראי פיטנס קלאב ואנחנו נשמח לספק לכם את כל המידע בנושא. פנו אלינו עוד היום ותוך זמן תקבלו את כל המידע שאתם צריכים על אימון עם רצועות TRX. אצלנו נערכים אימוני TRX עם טובי המדריכים בישראל. פנו אלינו בטלפון או במייל ותקבלו מאיתנו מידע על האימונים הקרובים אליהם אתם יכולים להצטרף. 
 
מעוניים לדעת עוד?
צרו קשר עוד היום:
 
ט.ל.ח  |  סטודיו סמוראי שומר לעצמו את הזכות לבצע שינויים במערכת השעות, בהתאם למינימום נרשמים בכל אימון.
 

סמוראי פיטנס - רח' הדקל 53, תל מונד
טל' 072-33-80-345​
מעוניינים להרשם לשיעור ניסיון?
מלאו פריטיכם וניצור קשר בהקדם:

חוג פיטנס בתל מונד     מדריכי חדר כושר     חוג קיקבוקס בגבעתיים     אייקידו בגבעתיים     פיטנס באזור השרון     כושר לילדות     קרוספיט במרכז     חוג פילאטיס במרכז     קובודו למבוגרים     חוג קראטה בתל מונד     שריפת שומנים     אימון עם רצועות TRX     אימוני כושר במרכז     אימוני כושר קרביים     חוג פילאטיס במרכז     חוגי זומבה לנערות     חוגי פיטנס לנשים     חוגי פילאטיס לגברים     חיזוק גוף למבוגרים     קורס זומבה לנשים