אימוני כושר קרביים


אין זה סוד שבשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות גידול ניכר במספר המשתתפים באימוני כושר ברחבי הארץ. בין אם מדובר באימוני כושר קרביים שמיועד לחבר'ה צעירים אשר רוצים להשתלב באחת מהיחידות הקרביות בצבא, ובין אם מדובר באימוני כושר לנשים או אימוני כושר למבוגרים, כולל אימונים לגיל השלישי. 

ישנם הסברים רבים מדוע אנחנו רואים את הגידול הזה, וחשוב לעמוד על כך בשביל להבין את המשמעות של האימונים לקהלים עליהם דיברנו. אם מדובר על אימוני כושר קרביים, אז הדבר טבעי ידוע ומוכר, לא מדובר בתופעה חדשה, הרי זה כבר שנים רבות נערכים הכנות לגיבושים עבור חיילים שרוצים להשתלב ביחידות קרבות, זאת על מנת להקל על חבר'ה בתיכון להתקבל לאחת מיחידות אלו. במסגרת אותן הכנות הם עוברים אימוני כושר קרביים ברמה הגבוהה ביותר שיש וזה עוזר להם להיכנס לרמה שהצבא מחפש. 

אך בכל הקשור לאימוני כושר לנשים או אימוני כושר למבוגרים, מדובר בתופעה יחסית חדשה. היא נובעת בין היתר משינוי בתודעה ואפילו בשינוי בהמלצות הרופאים עם הזמן. 

אם ניקח למשל את הנושא של אימוני כושר לנשים. נכון שזה שנים רבות שנשים הולכות לחדרי כושר, בין אם זה בשביל להתחטב, לרדת במשקל ולפתח כושר אישי ברמה מסוימת, אך בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות גידול ניכר במספרים ויתרה מזו, אנחנו יכולים לראות פרסונליזציה של התהליך, כלומר, יותר ויותר מכוני כושר מפעילים תוכניות מיוחדות עבור נשים, ויש אפילו מכוני כושר ספציפיים שפועלים למען נשים בלבד. 

הסיבה היא, שיש שינוי עמוק בתודעה בנושא זה. אם בעבר זה היה נתפס כזירה גברית, הרי שכיום זה כבר לא כך, היום הזירה של אימוני כושר נתפסת כזירה משותפת שגם לנשים יש בה מקום מכובד. צריך לציין עוד, שהיום כבר ידוע שזה טוב שנשים יתאמנו כשהן בהריון וכן לאחר מכן, הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטאלית. 

שינוי בתודעה קיים גם אצל מבוגרים. אנחנו יכולים לראות יותר ויותר מחקרים אשר מוכיחים שאימונים לגיל השלישי יכולים לעזור להם מבחינה פיזית ומבחינות אחרות. הם יכולים לעזור להם לבצע פעולות פשוטות, תנועות שונות בגוף, אשר באופן טבעי, ככל שמזדקנים הרבה יותר קשה לבצע. 

זו גם הסיבה, הן עבור נשים והן עבור אנשים מבוגרים וכן עבור בני נוער שפונים לאימוני כושר קרביים, שעליהם לחפש אך ורק מקומות מקצועיים שיש בהם מאמנים ברמה הגבוהה ביותר שיש. 

אתם מוזמנים לפנות אלינו אל סטודיו סמוראי פיטנס קלאב ולמצוא שורה ארוכה של מאמנים ברמה הגבוהה ביותר שיש. אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהציג בפניכם את המאמנים הטובים ביותר שיש בשוק. פנו אלינו עוד היום ונשמח לארגן עבורכם תוכנית עבודה מלאה ומותאמת במיוחד בשבילכם. 
 
מעוניים לדעת עוד?
צרו קשר עוד היום:
 
ט.ל.ח  |  סטודיו סמוראי שומר לעצמו את הזכות לבצע שינויים במערכת השעות, בהתאם למינימום נרשמים בכל אימון.
 

סמוראי פיטנס - רח' הדקל 53, תל מונד
טל' 072-33-80-345​
מעוניינים להרשם לשיעור ניסיון?
מלאו פריטיכם וניצור קשר בהקדם:

חוג פיטנס בתל מונד     מדריכי חדר כושר     חוג קיקבוקס בגבעתיים     אייקידו בגבעתיים     פיטנס באזור השרון     כושר לילדות     קרוספיט במרכז     חוג פילאטיס במרכז     קובודו למבוגרים     חוג קראטה בתל מונד     שריפת שומנים     אימון עם רצועות TRX     אימוני כושר במרכז     אימוני כושר קרביים     חוג פילאטיס במרכז     חוגי זומבה לנערות     חוגי פיטנס לנשים     חוגי פילאטיס לגברים     חיזוק גוף למבוגרים     קורס זומבה לנשים