חוג פיטנס בתל מונד

יש הסבורים שהעולם של המתאמנים מתחלק לשלושה, יש מי שעובד על הגוף שלו לשם בניית שרירים, כלומר הוא עובד על מסת השרירים שלו, יש מי שעובד למען השגת תוצאה (כמה שיותר מהר או כמה שיותר גבוה), ויש מי שעובד על חיטוב הגוף, המטרה שלו היא להוריד את מסת השומן בגוף, לחזק שרירים אך לא לבנות אותם. מי שמתעסק בזה עושה למעשה פיטנס.

אין זה סוג שיותר ויותר נשים וגברים החלו להיכנס בשנים האחרונות לתחום זה, ואנחנו יכולים למצוא חוג פיטנס במקומות רבים בארץ, כולל במקומות קטנים כך למשל אפשר למצוא חוג פיטנס בתל מונד ובמקומות אחרים, החוגים כוללים אירובי, תנועה, חיזוק שרירי בטן והידיים, ועוד מגוון פעילויות שונות שמטרתן בסופו של דבר להציג גוף חטוב.

בדומה לפעילויות ספורט אחרות, כמו בודי בילדינג ואחרות, הרי, שפיטנס הוא תחום שצריך להשקיע בו מספר פעמים בשבוע ללא הפסקה. אנשים שעוצרים או מפסיקים את השתתפותם למשך תקופה, יגלו מהר מאוד שהגוף החטוב שלהם נעלם והם צריכים לחזור ולהתאמן שוב. יש להדגיש עוד, שלעיתים ככל שמתאמנים יותר, כך צריך לעלות את דרגות הקושי בשביל שהגוף יהיה משופע מכך. כמו כן, ככל שמזדקנים קשה יותר לגוף להשתנות ועל כן יש צורך להתחיל בחיטוב בגיל צעיר. זו גם הסיבה שנשים רבות מתחילות בכך כבר בגיל העשרה שלהן ובפרט אחרי הצבא ואחרי הלידה.

במסגרת חוג פיטנס בתל מונד או במקומות אחרים, לומדים המשתתפים, לא רק את רזי התחום אלא גם כיצד לשלב עם האימונים השונים גם תזונה נכונה. חיטוב עצמו לבד לא יעזור אם הגוף צורך שומנים, פחמימות, סוכר ומרכיבים אחרים שיכולים לגרום לפגוע במראה שלו. לכן אם אתם משקיעים ונרשמים לחוג פיטנס בתל מונד או בכל מקום אחר, קחו בחשבון שעליכם לשנות את סגנון החיים שלכם, זה נכון לגבי תזונה, זה נכון לגבי שינה, זה נכון לגבי היבטים אחרים שמשפיעים על הגוף שלכם מבחינה פיזית ומבחינות אחרות.

לסיום, אתם רוצים לשמוע עוד על פיטנס בתל מונד או בכל מקום אחר, על קרוספיט בתל מונד ועל חוגים אחרים, זה הזמן ליצור איתנו קשר. סטודיו סמוראי מציג בפניכם מגוון חוגים ייחודים שיכולים לעזור לכם לחטב את הגוף, לשמור על גוף יפה ונעים למראה. אצלנו תחזרו או תשמרו על המראה הצעיר והרענן שלכם. 
 
מעוניים לדעת עוד?
צרו קשר עוד היום:
 
ט.ל.ח  |  סטודיו סמוראי שומר לעצמו את הזכות לבצע שינויים במערכת השעות, בהתאם למינימום נרשמים בכל אימון.
 

סמוראי פיטנס - רח' הדקל 53, תל מונד
טל' 072-33-80-345​
מעוניינים להרשם לשיעור ניסיון?
מלאו פריטיכם וניצור קשר בהקדם:

חוג פיטנס בתל מונד     מדריכי חדר כושר     חוג קיקבוקס בגבעתיים     אייקידו בגבעתיים     פיטנס באזור השרון     כושר לילדות     קרוספיט במרכז     חוג פילאטיס במרכז     קובודו למבוגרים     חוג קראטה בתל מונד     שריפת שומנים     אימון עם רצועות TRX     אימוני כושר במרכז     אימוני כושר קרביים     חוג פילאטיס במרכז     חוגי זומבה לנערות     חוגי פיטנס לנשים     חוגי פילאטיס לגברים     חיזוק גוף למבוגרים     קורס זומבה לנשים