חוג קיקבוקס בגבעתיים

קיקבוקסינג הוא אימון אנרגיה גבוהה. זוהי דרך מצוינת לאורך חיים או להחלפת האימון שלכם והניסיון לעשות משהו חדש ומרגש, עם המון מוסיקה בקטע, בואו עכשיו ומצאו חוג קיקבוקס באזור השרון.

מהן היתרונות של קיקבוקסינג ולמי זה מתאים?
  • גוון שרירים: בקיקבוקס תעבדו על הגוף העליון והתחתון שלכם באמצעות אגרופים ובעיטות. אתם תרגישו חזקים בכל פעם שאפילו סתם תלכו ברחוב.
  • גמישות מוגברת: לפני שמתחילים באימון קיקבוקסינג במרכז, נעשה מתיחות במשך כ- 15 דקות כדי להכין את הגוף שלכם לתזוזה ואנרגיה, הבעיטות במהלך השיעור יבנו את שריריכם ויגמישו אותם.
  • קצב זרימת הדם: חוג קיקבוקס בגבעתיים יעלה ויזרים את קצב הלב שלכם וזרימת הדם בגוף שלכם. הולך להיות חם במיוחד.
  • הפגת מתחים: התמדה באימונים יקל על הלחץ, החרדה והכעסים שלכם, במידה וקיימים, תוכלו להשתחרר על שק החבטות במהלך שיעור קיקבוקסינג!
  • אימון גוף מלא: חסוך זמן על ידי שילוב האימונים האירוביים ושיעורי ההתנגדות במהלך שיעור קיקבוקסינג לאימון גוף מלא ועבודה על חיזוק שרירים ואימון ריאות.
  • להגן על עצמך: קיקבוקס הוא נהדר עבור הגנה עצמית כללית. תוכל לבנות בעזרת האימונים והחיזוק הפיזי שלכם, ביטחון עצמי.
  • עלייה בקצב לב: קצב לב מוגבר באימוני קיקבוקסינג יעזור לשרוף שומן וקלוריות בשבילך לרדת במשקל, לשפר את שיווי המשקל, ולבנות איזון ויציבות בעזרת אימוני בעיטות קשות יותר ככל שעובר זמן.
  • שיפור קורדינציה: בעזרת הקיקבוקסינג במרכז תוכלו לשפר את הקורדינציה והשליטה שלכם על אזורי הגוף בנפרד וביחד.
  • זה כיף: קיקבוקס הוא אימון עם אנרגיה גבוהה ומוזיקה נהדרת שכיף לכל המשפחה!
אימוני הקיקבוקסינג מתאימים לכולם, החל ממתבגרים ועד מבוגרים, מתאים לכל המשפחה.

אם אתם מחפשים חוג קיקבוקס באזור השרון? בסטודיו סמוראי פיטנס קלאב תוכלו ליהנות מחוג קיקבוקס בגבעתיים ברמה הגבוהה ביותר, עם הקפדה על סטנטרדיים גבוהים, ואימוני הכושר הטובים והמקצועיים. סטודיו סמוראי פיטנס, בעל שנים של ניסיון בתחום, בכל סוגי הכושר, עם המאמנים הכי טובים.

עם סטודיו סמוראי תגלו ששמירה על אורך חיים בריא ופעילות גופנית יכולים להיות באמת מהנים, כיפיים ונכונים, מהיום אתם לא חייבים לסבול בשביל להיות בכושר. הצטרפו לצוות המנצח של סטודיו סמוראי פיטנס עוד היום והירשמו לחוג קיקבוקס בגבעתיים.
 
מעוניים לדעת עוד?
צרו קשר עוד היום:
 
ט.ל.ח  |  סטודיו סמוראי שומר לעצמו את הזכות לבצע שינויים במערכת השעות, בהתאם למינימום נרשמים בכל אימון.
 

סמוראי פיטנס - רח' הדקל 53, תל מונד
טל' 072-33-80-345​
מעוניינים להרשם לשיעור ניסיון?
מלאו פריטיכם וניצור קשר בהקדם:

חוג פיטנס בתל מונד     מדריכי חדר כושר     חוג קיקבוקס בגבעתיים     אייקידו בגבעתיים     פיטנס באזור השרון     כושר לילדות     קרוספיט במרכז     חוג פילאטיס במרכז     קובודו למבוגרים     חוג קראטה בתל מונד     שריפת שומנים     אימון עם רצועות TRX     אימוני כושר במרכז     אימוני כושר קרביים     חוג פילאטיס במרכז     חוגי זומבה לנערות     חוגי פיטנס לנשים     חוגי פילאטיס לגברים     חיזוק גוף למבוגרים     קורס זומבה לנשים