אייקידו בגבעתיים

אמנות לחימה נוספת מבית אסיה, אייקידו היא אומנות לחימה יפנית אייקידו משותפת, בעלת טכניקות מרשימות ובשילוב עם אימוני נשק מסורתיים כגון חרב, צוות סכין ועוד. אומנות האייקידו נוסדה על ידי מוריהיי אואשיבה בתחילת המאה עשרים בעקבות המחקר המקיף שלו על מערכות לחימה חמושות ובלתי חמושות שונות, אייקידו מציג במחקרו זיקוק רב עצמה של מאות שנים של ידע לחימה יפני. אחד מהם הוא של בודו והוא המתורגל ביותר בעולם. עם זאת, אואשיבה (נקראת בדרך כלל או-סנסאי, או "מורה נערץ") קבע כי ההתקדמות של המתאמן מגיעה לאלה שמתאמנים בהתמדה, בנוסף טען שההסתמכות על טכניקות סודיות לא תביא את המתאמן לשום מקום. 

אומנויות הלחימה היפניות, מושפעות בעיקרן על הפנימיות והמדיטטיביות, והן מגיעות בירושה מהודו וסין, שהסכימו לעתים קרובות לשאת עימן דגש על ההתפתחות הפנימית, כמו גם פיזית, ובכך ליצור את שלמות האדם. 
הלוחם האידיאלי במחשבה היפנית הוא יותר כמו מכונת הרג פשוטה, ומהווה מודל של אומץ ונאמנות,  האופי האידיאלי של הלוחם בשיטת הלחימה אייקדו הוא חיובי ובסופו של דבר על הלוחם להתעלות מעל הסכסוך והאגו. שיטת הלחימה האומנותית אייקידו היא נתיב של התפתחות עצמית.

אייקידו בגבעתיים היא שיטת לחימה רוחנית ואינטנסיבית ולכן היא גם מפתחת מאוד.
אצלנו בסטודיו סמוראי פיטנס קלאב תוכלו ללמוד ולהתאמן בחוג אייקידו במרכז, קרוב לבית, בזמנים שלכם ובקצב שלכם, אנו מומחים בהתאמת תוכנית אימונים אישית לכל מתאמן ולפי הדרישות והצרכים שלו. 

חוג ג'ו ג’יטסו
ישנם שני סוגים של ג'ו ג’יטסו האחד הוא יפני, והשני ברזילאי. למעשה, ג'ו ג’יטסו הוא ספורט אמנות לחימה שמלמד את האדם איך להתגונן נגד יריב גדול באמצעות מינוף וטכניקה נכונה.

אצלנו בסטודיו סמוראי פיטנס קלאב תוכלו למצוא מגוון של אימונים מסוגים שונים ומגוונים כמו חוג אייקידו במרכז, ואייקידו בגבעתיים, בנוסף תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של אימוני אומנויות לחימה שונות, אשר מנוהלות ומועברות על ידי צוות הסטודיו המקצועי, בעל שנים של ניסיון בתחום.

התקשרו עוד היום, קבעו פגישה והגיעו להתרשם ממגוון החוגים, במיוחד אייקידו בגבעתיים והאימונים של הסטודיו שלנו.
 
מעוניים לדעת עוד?
צרו קשר עוד היום:
 
ט.ל.ח  |  סטודיו סמוראי שומר לעצמו את הזכות לבצע שינויים במערכת השעות, בהתאם למינימום נרשמים בכל אימון.
 

סמוראי פיטנס - רח' הדקל 53, תל מונד
טל' 072-33-80-345​
מעוניינים להרשם לשיעור ניסיון?
מלאו פריטיכם וניצור קשר בהקדם:

חוג פיטנס בתל מונד     מדריכי חדר כושר     חוג קיקבוקס בגבעתיים     אייקידו בגבעתיים     פיטנס באזור השרון     כושר לילדות     קרוספיט במרכז     חוג פילאטיס במרכז     קובודו למבוגרים     חוג קראטה בתל מונד     שריפת שומנים     אימון עם רצועות TRX     אימוני כושר במרכז     אימוני כושר קרביים     חוג פילאטיס במרכז     חוגי זומבה לנערות     חוגי פיטנס לנשים     חוגי פילאטיס לגברים     חיזוק גוף למבוגרים     קורס זומבה לנשים