חוגי פילאטיס לגברים


בשנות התשעים ובעשור הראשון של שנות האלפיים, החלו להיכנס לישראל חוגי פילאטיס אשר כבשו את מועדוני הכושר והספורט במקומות שונים. עד היום חוגים אלו נחשבים מאוד מבוקשים בקרב קהלים שונים, כך שאנחנו יכולים למצוא חוגי פילאטיס לגברים וכן חוגי פילאטיס לנשים, בגילאים שונים. 

שיטת פילאטיס הומצאה על ידי ג'וסף פילאטיס, מטרת השיטה היא לעזור לגוף לבצע מגוון רחב של פעילויות ומטלות, מבלי לשחוק את השרירים ומבלי לגרום לפגיעות פיזיות. הרעיון הוא להפעיל את השרירים המייצבים ולתרגל לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה מבלי להשתמש בשרירים שאין צורך בהם. בצורה כזו מפעילים טווחי תנועה רחבים יותר מבלי ליצור לחץ מיותר על שרירים ועל הגוף בכלל. 

כאמור, אנחנו יכולים למצוא חוגי פילאטיס לגברים וכן חוגי פילאטיס לנשים, וכמובן חוגים מעורבים. צריך לומר, אנחנו יכולים למצוא קבוצות של חוגי פילאטיס למבוגרים וכן לצעירים ולשכבות גיל אחרות. 

בדרך כלל מי שפונה לחוגי פילאטיס הם אנשים אשר זקוקים לכך מסיבות שונות. למשל, חוגי פילאטיס לגברים מיועדים עבור ספורטאים שמפעילים מגוון רחב של שרירים, כמו כן, גברים אשר עובדים בעבודה פיזית ומבקשים לשמור על השרירים שלהם ולאפשר לעצמם גמישות מרבית, וכפי שציינו ישנם חוגי פילאטיס למבוגרים אשר מיועדים לאנשים שלא נוהגים לבצע פעילות גופנית או ספורטיבית ביום יום. חוגים אלו עוזרים להם להניע את הגוף בשביל לא לשחוק את השרירים שלהם. 

חוגי פילאטיס לנשים מיועדים למשל, לנשים בהריון שרוצות לשמור על טווחי תנועה סבירים ולהתמודד עם כאבים שונים בתקופה זו, נשים אחרי הריון שרוצות לחזור לעצמן, כמו כן, חוגים אלו מיועדים לנשים שעובדות במהלך היום ולא מבצעות פעילות גופנית, וכמו אצל גברים, גם לנשים מבוגרות שלא מבצעות הרבה פעילות ספורטיבית. 

חוגי פילאטיס לגברים ולנשים, הם הרבה מעבר לחוג בו מבצעים פעילות ספורטיבית או גופנית כזו או אחרת. מדובר בחוגים שיש להם גם חשיבות בנקודות אחרות. למשל, אנחנו יכולים למצוא חוגי פילאטיס בתל מונד ובישובים אחרים, אשר מהווים ללא ספק מקור משיכה חברתי, כמו כן, אנחנו יכולים למצוא בחוגי פילאטיס כלי לימודי מאוד יעיל דרכו אפשר לקבל כלים כיצד להניע את הגוף ולעבוד עם השרירים בצורה נכונה. מדובר על דברים שביום יום או דרך מקורות אחרים, אנחנו לא בהכרח נלמד כיצד להשתמש בשרירים ולהניע אותם בצורה נכונה. 

אם אתם רוצים לדעת עוד על חוגי פילאטיס לגברים ולנשים, זה הזמן ליצור איתנו קשר. אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולהציג בפניכם את כל התוכניות והחוגים שלנו. פנו אלינו עוד היום והצוותים שלנו ישמחו לעזור לכם. סטודיו סמוראי פיטנס קלאב, מציג בפניכם שורה של חוגי פילאטיס במיוחד בשבילכם. פנו אלינו עוד היום. 
 
מעוניים לדעת עוד?
צרו קשר עוד היום:
 
ט.ל.ח  |  סטודיו סמוראי שומר לעצמו את הזכות לבצע שינויים במערכת השעות, בהתאם למינימום נרשמים בכל אימון.
 

סמוראי פיטנס - רח' הדקל 53, תל מונד
טל' 072-33-80-345​
מעוניינים להרשם לשיעור ניסיון?
מלאו פריטיכם וניצור קשר בהקדם:

חוג פיטנס בתל מונד     מדריכי חדר כושר     חוג קיקבוקס בגבעתיים     אייקידו בגבעתיים     פיטנס באזור השרון     כושר לילדות     קרוספיט במרכז     חוג פילאטיס במרכז     קובודו למבוגרים     חוג קראטה בתל מונד     שריפת שומנים     אימון עם רצועות TRX     אימוני כושר במרכז     אימוני כושר קרביים     חוג פילאטיס במרכז     חוגי זומבה לנערות     חוגי פיטנס לנשים     חוגי פילאטיס לגברים     חיזוק גוף למבוגרים     קורס זומבה לנשים