חוג קראטה בתל מונד

מחפשים חוג קראטה בתל מונד, כל התשובות כאן:

למה ללמוד קראטה? 


סיבה 1:  חוג קראטה בתל מונד יגרום לכם להיות יותר פעילים.
אמנויות לחימה היא פעילות אשר דורשת המן אדרנלין. אומנויות הלחימה מציעות יתרונות רבים, אבל כשמדובר בכושר שהם דורשות מהמתאמן, הדבר אינו פשוט כלל. התרגול הוא על בסיס יומי ותלוי בעבודה קשה והתמדה.
 
סיבה  2: תלמדו למצוא נקודת פוקוס ודממה פנימית
בעידן הדיגיטלי שאנו חיים היום, ובמיוחד בעידן אנשי ההפרעות הקשב והריכוז, אנשים רבים מתקשים במציאת הריכוז שלהם, חוג קראטה באזור השרון שם דגש על פוקוס וריכוז תוך מציאת השקט הפנימי של המתאמן. 
במהלך הקרב המתאמן נלחם בתוך השקט של ליבו ומתעמת עם עצמו מאחורי האגרופים, הבעיטות, אמן לחימה אמיתי לומד לשבת עם עצמו ולראות היכן חולשותיו. 

סיבה 3: חיבור גוף ונפש
אחד הדברים החשובים שאף אחד לא טורח ללמד אותנו,  הוא איך באמת להקשיב לגוף שלנו. להקשיב לו ברמה של מודעות גבוהה,  הקשבה למחשבות  וניתוח המבנה הרגשי שלנו.

סיבה 4: עבודה על נשימה נכונה
יתר על כן, חוג קראטה בתל מונד ילמד אתכם להתבונן כיצד אתם נושמים.
אכן, אין דבר יותר חיוני להצלחה מאשר איך אנחנו מזיזים ושולטים על הגוף שלנו וחשוב יותר-  על הנשימה שלנו. שאלו כל ספורטאי מקצועי, שחקן, רקדן, והם יגידו לכם שכדי שההצלחה בכל פעילות פיזית תלויה באם אתם יודעים לנשום בצורה נכונה.
 
חוג קראטה באזור השרון, חוג קראטה בתל מונד תלמדו לראות, להרגיש, ולהקשיב - הן פנימית והן חיצונית. תסתכלו עמוק אל תוך האינטואיציה, הפחד, והאומץ ותלמדו להיות מסוגלים לחבר יחד את הגוף והנפש בכל רגע, תלמדו את כל הדרכים והשיטות לנשימה נכון ונשליטה מלאה על גופכם ותנועותיכם. 

חוג קראטה במרכז
השורה התחתונה היא שכמעט כל אמן לחימה יכול, ייהנה ויפיק תועלת מרבית מהשתתפות בחוגי אומנויות הלחימה. המפתח בבחירת מורה או בית ספר הוא לעשות את הבדיקה הנכונה עבורכם מראש, כשמדובר בהערכת המצב חשוב לשים לב לאופי המתאמן ומה יהיה הכי טוב עבורו.
 
בסטודיו סמוראי פיטנס קלאב תמצאו את מיטב מאמני חוג קראטה במרכז, המאמנים שלנו הם בעלי שנים של ניסיון,  התקשרו עוד היום והצטרפו לצוות מנצח. 
 
מעוניים לדעת עוד?
צרו קשר עוד היום:
 
ט.ל.ח  |  סטודיו סמוראי שומר לעצמו את הזכות לבצע שינויים במערכת השעות, בהתאם למינימום נרשמים בכל אימון.
 

סמוראי פיטנס - רח' הדקל 53, תל מונד
טל' 072-33-80-345​
מעוניינים להרשם לשיעור ניסיון?
מלאו פריטיכם וניצור קשר בהקדם:

חוג פיטנס בתל מונד     מדריכי חדר כושר     חוג קיקבוקס בגבעתיים     אייקידו בגבעתיים     פיטנס באזור השרון     כושר לילדות     קרוספיט במרכז     חוג פילאטיס במרכז     קובודו למבוגרים     חוג קראטה בתל מונד     שריפת שומנים     אימון עם רצועות TRX     אימוני כושר במרכז     אימוני כושר קרביים     חוג פילאטיס במרכז     חוגי זומבה לנערות     חוגי פיטנס לנשים     חוגי פילאטיס לגברים     חיזוק גוף למבוגרים     קורס זומבה לנשים