חיזוק גוף למבוגרים


אין זה מוגזם לומר שאנחנו נמצאים בתקופה מאוד בריאה, מאוד ספורטיבית, תקופה בה כמעט בכל משפחה אנחנו נמצא אנשים שמבצעים אימוני כושר אינטנסיביים יותר ופחות. אנחנו יכולים למצוא כמעט בכל משפחה מישהו שהולך למכון כושר, רוכב על אופניים, רץ וכדומה. 

הבעיה היא, שברוב המקרים, באופן לא מפתיע, מי שעושה את הפעילות הגופנית הם חבר'ה צעירים או חבר'ה שנמצאים היום בגילאי שלושים-ארבעים-חמישים, אנחנו ממעטים לראות חבר'ה מהגיל השלישי עוסקים בכך.

יש סיבות שונות מדוע חבר'ה בגיל השלישי פחות עורכים אימוני כושר אינטנסיביים, בין אם זה בגלל שהם לא רגילים לכך שכן בעבר זה לא היה נהוג, בין אם זה בגלל כל מיני טענות וסטיגמות שלא בריא ובין בגלל סיבות אחרות. כל זה איננו נכון, אין שום סיבה לא ללכת לאימוני חיזוק גוף למבוגרים, אין שום סיבה שלא להצטרף לקבוצות שעורכות אימוני כושר באזור השרון או באזורים אחרים בארץ, ובטח שאין שום סיבה שלא לבצע הליכות ואפילו ריצות קלות. הכל כמובן בהנחה ואין סיבה בריאותית או פיזיולוגית שמונעת זאת. 

בעולם המערבי מקדשים כיום את בריאות הגוף והנפש, בין היתר על ידי עידוד של ביצוע אימוני חיזוק גוף למבוגרים. יש לכך שתי סיבות עיקריות, הראשונה, זה בריא לגוף, השנייה, זה בריא לנפש. אנשים שעושים ספורט, במיוחד אנשים מבוגרים, מוצאים לעצמם מטרות, מגדירים לעצמם יעדים, יש להם שאיפות חדשות, יוצרים חברויות חדשות, יש להם עניין, במילים אחרות, הם פשוט נהנים יותר בחיים מאנשים שוויתרו על כך ולא עושים שום פעילות ספורטיבית. 

כאמור, אנחנו יכולים למצוא לא מעט קבוצות לביצוע אימוני כושר באזור השרון וכן במקומות אחרים, מדובר על קבוצות שמציעות אימוני חיזוק גוף לגיל השלישי, בין אם מדובר על אימונים שנערכים בסטודיו ובין אם מדובר על אימונים שנערכים במרחבים פתוחים. היום אפשר למצוא שורה ארוכה של מכשירי כושר גופני אשר פזורים בגינות ציבוריות, פארקים ובמקומות אחרים, בעזרתם אפשר להתאמן, ובין היתר נערכים שם אימוני חיזוק גוף למבוגרים. 

צריך לומר, האימונים האלה מאפשרים גם לחזק את השרירים, הם גם עוזרים לשריפת שומנים וכן הם עוזרים לנו לחטב את הגוף ולשפר ברמה ניכרת את התנועה, דבר שהוא מאוד חשוב עבור אנשים מבוגרים. לכן חשוב מאוד להשקיע בכך, גם אם מתחילים בגיל מאוחר לעשות את זה. 

לסיום, אם אתם מעוניינים להצטרף אל חוג לחיזוק גוף למבוגרים, זה הזמן לפנות אלינו ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם. סטודיו סמוראי פיטנס קלאב, אנחנו נציג בפניכם שורה של חוגים ותוכניות, נשמח להציג את המדריכים שלנו וכמובן לעמוד לרשותכם לכל עניין ושאלה. פנו אלינו עוד היום והצוות שלנו יעזור לכם לבחור את החוג שמתאים לכם. 
 
מעוניים לדעת עוד?
צרו קשר עוד היום:
 
ט.ל.ח  |  סטודיו סמוראי שומר לעצמו את הזכות לבצע שינויים במערכת השעות, בהתאם למינימום נרשמים בכל אימון.
 

סמוראי פיטנס - רח' הדקל 53, תל מונד
טל' 072-33-80-345​
מעוניינים להרשם לשיעור ניסיון?
מלאו פריטיכם וניצור קשר בהקדם:

חוג פיטנס בתל מונד     מדריכי חדר כושר     חוג קיקבוקס בגבעתיים     אייקידו בגבעתיים     פיטנס באזור השרון     כושר לילדות     קרוספיט במרכז     חוג פילאטיס במרכז     קובודו למבוגרים     חוג קראטה בתל מונד     שריפת שומנים     אימון עם רצועות TRX     אימוני כושר במרכז     אימוני כושר קרביים     חוג פילאטיס במרכז     חוגי זומבה לנערות     חוגי פיטנס לנשים     חוגי פילאטיס לגברים     חיזוק גוף למבוגרים     קורס זומבה לנשים